Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model dopravní situace
Dvořák, Michal ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací parametrů potřebných pro fyzickou realizaci modelu dopravního kamerového systému. Tyto informace jsou pak využity k návrhu a konstrukci modelu, který bude schopný simulovat důležité dopravní situace. Pozornost je pak věnována schopnosti modelu přijímat instrukce s pomocí k tomuto účelu implementovaného komunikačního rozhraní. Práce se poté zabývá vytvořením aplikačního rozhraní, které umožní ovládání skupiny kamer a získání obrazu z nich. Vlastnosti aplikace jsou takové, aby umožnily budoucí využití kamer pro měření úsekové rychlosti a detekci průjezdu na červenou.
Studie křižovatky ulic Hlavní třída a Slezská ve Frýdku-Místku
Sláviková, Ľubica ; Polesná, Kateřina Mičová (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je variantní návrh úpravy stykové křižovatky ve Frýdku-Místku na průsečnou. Nejdřív byla provedena prognóza intenzit generované dopravy z územního plánu, dále prognóza intenzit při přeložce silnice II/477. Pro každou prognózu byly vytvořeny dvě varianty. V první variantě to je jednopruhová okružní křižovatka a světelně řízená křižovatka se signálním plánem. Ve druhé a třetí variantě se jedná o turbo okružní křižovatku a světelně řízenou křižovatku se signálním plánem. Všechny varianty byly kapacitně posouzeny.
Model soustavy křižovatek
Záviš, Jan ; Roman, Foukal (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou křižovatek, především je zaměřena na světelné křižovatky. Jsou zde probrány jejich druhy, způsoby jejich ovládání a metody jejich realizací. Dále je zde probrána závislost jejich časování na plynulosti provozu. Následně se tato práce zabývá propojením jednotlivých křižovatek, aby nedocházelo ke kolapsu v dopravě a provoz zůstal neustále plynulý. To je spjato se změnami časových prodlev v závislosti na dopravní situaci, například při dopravní špičce. Mimo to zde nechybí ani obecný popis křižovatek jako takových. Jejich dělení, výhody a nevýhody. Dále je tato práce zaměřena na návrh a realizaci demonstračního panelu, který bude sloužit jako učební pomůcka do laboratoře. Jedná se o návrh grafické podoby panelu, návrh schématu řídicího systému, navržení desky plošných spojů pro řídicí systém a realizace fyzického demonstračního panelu. Dále je zde řešena problematika výběru vhodného zdroje, pro řídicí systém. Dále se práce zabývá navržením univerzálního kódu, který bude sloužit jako šablony různé druhy křižovatek. A nakonec je zde řešena problematika prvotního oživení. Sem spadá propojení panelu s programovatelným automatem a následné nahrání programu.
Monitorovací program pro záznam provozu na sběrnici RS485
Zukal, Marek ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vyřešit záznam a zobrazení dat z řídící sběrnice světelného signalizačního zařízení. Pro záznam dat byl vytvořen program určený k provozu na vestavěném PC. Pro zobrazení signálního obrazu ze zaznamenaných dat byla navržena a implementována přenositelná aplikace s grafickým uživatelským rozhraním.
Softwarový model sítě křižovatek se světelnou signalizací
Lankaš, Ondřej ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení dopravy pomocí světelných signalizačních zařízení. Cílem práce je nalézt nejefektivnější metodu řízení dopravy pomocí SSZ na konkrétním úseku za použití vhodných softwarových nástrojů. To zahrnuje vytvoření mikroskopického dopravního modelu a provedení simulací pro získání a analýzu relevantních dat.
Přestavba křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně
Tejkal, David ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je provést přestavbu křižovatky Pisárecká – Veslařská v Brně, tak aby vyhovovala aktuální i každoročně vysoce rostoucí dopravní intenzitě. Zároveň je požadován co nejbezpečnější uspořádání pěšího a cyklistického provozu. Protože tato křižovatka slouží jako přestupní uzel autobusové i trolejbusové dopravy, musela se posoudit a ekonomičnost umístění jednotlivých zastávek MHD. Výsledkem této práce je vypracování situace včetně vzorových řezů, podélného profilu hlavní komunikace a situace svislého a vodorovného značení. Součástí práce je také odhad finančních nákladů pro vybudování této stavby.
Softwarový model sítě křižovatek se světelnou signalizací
Lankaš, Ondřej ; Benešl, Tomáš (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice řízení dopravy pomocí světelných signalizačních zařízení. Cílem práce je nalézt nejefektivnější metodu řízení dopravy pomocí SSZ na konkrétním úseku za použití vhodných softwarových nástrojů. To zahrnuje vytvoření mikroskopického dopravního modelu a provedení simulací pro získání a analýzu relevantních dat.
Studie křižovatky ulic Hlavní třída a Slezská ve Frýdku-Místku
Sláviková, Ľubica ; Polesná, Kateřina Mičová (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je variantní návrh úpravy stykové křižovatky ve Frýdku-Místku na průsečnou. Nejdřív byla provedena prognóza intenzit generované dopravy z územního plánu, dále prognóza intenzit při přeložce silnice II/477. Pro každou prognózu byly vytvořeny dvě varianty. V první variantě to je jednopruhová okružní křižovatka a světelně řízená křižovatka se signálním plánem. Ve druhé a třetí variantě se jedná o turbo okružní křižovatku a světelně řízenou křižovatku se signálním plánem. Všechny varianty byly kapacitně posouzeny.
Model soustavy křižovatek
Záviš, Jan ; Roman, Foukal (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou křižovatek, především je zaměřena na světelné křižovatky. Jsou zde probrány jejich druhy, způsoby jejich ovládání a metody jejich realizací. Dále je zde probrána závislost jejich časování na plynulosti provozu. Následně se tato práce zabývá propojením jednotlivých křižovatek, aby nedocházelo ke kolapsu v dopravě a provoz zůstal neustále plynulý. To je spjato se změnami časových prodlev v závislosti na dopravní situaci, například při dopravní špičce. Mimo to zde nechybí ani obecný popis křižovatek jako takových. Jejich dělení, výhody a nevýhody. Dále je tato práce zaměřena na návrh a realizaci demonstračního panelu, který bude sloužit jako učební pomůcka do laboratoře. Jedná se o návrh grafické podoby panelu, návrh schématu řídicího systému, navržení desky plošných spojů pro řídicí systém a realizace fyzického demonstračního panelu. Dále je zde řešena problematika výběru vhodného zdroje, pro řídicí systém. Dále se práce zabývá navržením univerzálního kódu, který bude sloužit jako šablony různé druhy křižovatek. A nakonec je zde řešena problematika prvotního oživení. Sem spadá propojení panelu s programovatelným automatem a následné nahrání programu.
Model dopravní situace
Dvořák, Michal ; Petyovský, Petr (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá identifikací parametrů potřebných pro fyzickou realizaci modelu dopravního kamerového systému. Tyto informace jsou pak využity k návrhu a konstrukci modelu, který bude schopný simulovat důležité dopravní situace. Pozornost je pak věnována schopnosti modelu přijímat instrukce s pomocí k tomuto účelu implementovaného komunikačního rozhraní. Práce se poté zabývá vytvořením aplikačního rozhraní, které umožní ovládání skupiny kamer a získání obrazu z nich. Vlastnosti aplikace jsou takové, aby umožnily budoucí využití kamer pro měření úsekové rychlosti a detekci průjezdu na červenou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.